Home » CiemTech Group ændre navn til CodeSignal by Tobias Nawaphol, her er hvorfor…

CiemTech Group ændre navn til CodeSignal by Tobias Nawaphol, her er hvorfor…

Hey alle sammen, der er sket forandringer!
 
En mellem stor opdatering, vi har haft en masse mails igennem. En del bekymring for mig og holdet og om vi stadig var aktive? For at berolige folk, vælger jeg og skrive til jer nu.
 
Covid19 har ramt os rigtig hårdt, som har haft en vidst indflydelsen for driften. Vi har været plaget af en masse sygdom. Det har ramt vores kunder hårdt, det har ramt os hårdt.
 
CiemTech Group har i alt 3 hovedkunder, hvor vi assistere med service, support osv. Vi levere alt inden for digitale løsninger, Cloud Hosting, Web Hosting, Grafisk Design, App / Web Udvikling og diverse IT løsninger såsom netværk og sikkerhed.
 
Vi voksede en del inden epidemien med 3 nye hovedkunder, som skulle gå til udvikling og nye kollegaer. Jeg har selv arbejdet fra kl. 8.00 – 17.00 fra mandag – fredag i 8 år. I nogle tilfælde har jeg arbejdet til kl. 01.00, hvis der var meget travlt med opgaver, hvilket ofte var tilfældet.
 
For at kunne holde udgifterne nede, har jeg imellem tiden haft ekstra arbejde i anden virksomhed i alle weekenderne fra kl. 20.00 – 05.00 om fredagen. Fri lørdag medmindre jeg åbnede for mailen, hvilket jeg gjord meget ofte. Søndag tog jeg afsted igen fra kl. 15.00 – 23.00.
 
Selvom jeg ikke havde en pause fra arbejdslivet – så var jeg meget lykkelig.
 
Men dette tog desværre en drejning, da epidemien kom.
Vi mistede beklageligvis en af vores større partner inden for rejsebranchen, nogle måneder efter mistede vi vores næststørste kunde. Dette havde også en effekt på vores 3 nye hovedkunder. Så fra omkring august-september kørte jeg personligt ud og assisterede nye virksomheder, men epidemien blev gradvist værre med nye restriktioner.
 
Jeg fik de her symptomer om natten, da jeg lå i sengen, hvor jeg følte, at jeg ikke kunne få nok luft. Jeg mærkede det især om natten inden jeg skulle i seng. Det er trods alt på det tidspunkt, man får samlet tankerne… hvad man gjorde i løbet af dagen, hvad man skal gøre, hvad man ikke nåede og gøre.
Jeg fandt ud af, at jeg virkelig var syg, at jeg var super stresset, da jeg prøvede at balancere alt og tilfredsstille alle.
 
Drømmescenarierne var at have 6 hovedkunder, da det vil være mit skridt fra at stoppe mit deltidsjob i weekenderne som jeg havde haft i 5 år.
Men det var det, der fik mig til at beslutte mig for at tage en ordentlig pause fra CiemTech Group til fordel for, at samle tankerne. Da jeg ærligt talt følte, at jeg bare var på autopilot og producerede ting og ikke rigtig nød det. Der er også mange andre ting, der ender med at glide på automatik, når man bruger al sin tid på det. Selv simple ting som at organisere økonomi eller strukturere dage bedre. Efterhånden som det glider på automatik, opbygges det gradvist bare mere og giver dig en endeløs cyklus af stress, så jeg var nødt til at tage mig tid til at organisere tingene ordentligt.
 
Da udgifterne blev for store, da jeg blev syg, da epidemien slog til og fik en indflydelse på kunder, priser og meget mere. Har jeg desværre valgt og skære ned i mandskabet…
CiemTech Group, bliver fremover til CodeSignal by Tobias Nawaphol. Jeg kommer til at have et lille mandskab fremover.
 
Der ændres i princippet ikke noget eller som vil have en betydning for nuværende kunder, det vil fremover være en udgift og fortsætte – men det gøre jeg, da det er svært for mig at stoppe. Jeg vil fremover arbejde in-house i en anden ny virksomhed, så jeg vil være tilgængelig fra kl. 16.00 – 22.00 med åben support og telefon support.
 
Jeg vil have fokus på at oprette et Webinar med support videoer til håndtering af hjemmesider og tilbyde online kursus forløb over CodeSignal by Tobias Nawaphol.
Jeg havde tidligere udtalt mig om, hvor CiemTech Group ville ende, hvis epidemien fortsætte i den forkerte retning for mig og vores kunder.
Jeg har derefter modtaget mange henvendelser af jobsamtaler og henvendelser af gode stillinger i andre virksomheder, hvor jeg måske har sagt ja til et. 
 
Jeg ser igen på henvendelser og opgaver fra dagens dato d. 3 november 2021.
 
Med Venlig Hilsen
Tobias Nawaphol
Share:

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.