Artiklen er i forbindelse med der er flere brugere som mister adgangen til Facebook Marketplace.
Jeg har hermed lavet denne vejledning til hvordan man kommer i kontakt til Facebook live chat og evt. telefon support.
1. Brugere har i tilfælde kunne få hjælp over chatten på Engelsk : https://www.facebook.com/MetaforBusinessEMEA
2. Klik på din profil øverst i højre hjørne (Nederst til højre på mobil), gå til “Hjælp og support” klik herefter på “Supportindbakke” (Her kan du måske finde et svar på din suspendering)
4. Marketplace-appeller kan disse links bruges, men virker ikke for mig:
5. Fundet officielle Facebooks mails:
6. Den sidste er og betale for Meta Verificering. Her kan du officielt for support over email eller Live Chat.
https://accountscenter.facebook.com/…
7. Såfremt der er betalt for Meta Verificering. Får du nogle nye funktioner i appen. Man skal bruge Facebook appen i dette trin og ikke computeren.
Formulere din problemstilling på Engelsk og fortæl du skal viderestilles (Transfer) til en som kan hjælpe med Marketplace, eftersom du valgte en anden kategori ellers vil du få fat på en som kun gøre sig i Facebook kontoer som er blevet hacket.